For ROCKFON A/S søger vi en dygtig Teamleder der kan og vil yde
en førsteklasses kundeservice fra ordre til levering og samtidig
fungere som teamleder for dine 4 kolleger.
Du vil blive en del af et stærkt kundeserviceteam på ROCKFON´s
salgskontor i Hedehusene.
Ledelse og højt serviceniveau
Som teamleder i kundeservice er det din første prioritet at
vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at
alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og
din sans for detaljen sikrer at alle leverancer stemmer med de
korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering.
Dine ledelsesopgaver vil bestå af daglig ledelse af dine fire
kolleger i kundeservice, herunder MUS-samtaler, målsætning og
opfølgning. Dine opgaver inkluderer derfor:
Erfaring med kundeservice
Du har erfaring med kundeservice fra lignende stillinger og har
gerne erfaring med SAP. Du har en god forretningsforståelse og
forstår at finde løsninger i en travl hverdag. Du bliver en del af
en international organisation, hvor du vil have kontakt med
kolleger fra bl.a. Danmark, Polen og Holland - derfor vil gode
engelskkundskaber være en nødvendighed.
Du får et netværk af kompetente og teknisk velfunderede ROCKFON
kolleger, som er topengagerede og ser frem til, at du skal indgå i
vort team. Teamet består af kolleger som arbejder med kundeservice
og logistik i Sverige, Norge og Danmark, i tæt samarbejde med det
danske salgsteam. ROCKFON har hovedkontor i Danmark, og er en del
af en international koncern, ROCKFON Group, hvor koncernsproget er
engelsk.
Om ROCKFON:
ROCKFON Gruppen udvikler loftløsninger, som aktivt forholder sig
til mange af de vigtige elementer, der tilsammen giver os alle et
godt indeklima og et behageligt fysisk arbejdsmiljø - også i
byggeprocessen. ROCKFONS loftløsninger er kendetegnet ved de mange
designmuligheder, der samtidig lever op til de højeste standarder
på vigtige områder som akustik, brandsikkerhed, fugtresistens og
lysrefleksion.
ROCKFON er en del af ROCKWOOL International Group, som er verdens
største producent af stenuldsprodukter.
Ansøgningerne håndteres af PEEQ og du bedes derfor venligst
sende din begrundede ansøgning og CV (med foto) i Word format til
nedenstående mail adresse.
Din e-mail skal være mærket "Teamleder kundeservice".
Vi gør opmærksom på at der holdes samtaler løbende, hvorfor
stillingen kan være besat inden annoncens udløb.
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at
kontaktePartner Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via
mail til helle@peeq.dk