Talentfuld økonomimedarbejder / all-round bogholder - STILLINGEN ER BESAT


For en af vores kunder søger vi en dygtig hands-on økonomimedarbejder.  For den rette vil der være gode udviklingsmuligheder.

Virksomheden:

Vores kunde er en traditionelt drevet håndværksforretning som på trods af krisen har formået at fastholde og øge omsætningen. Virksomhedens stærke side er håndværket og forståelse for kundernes ønsker og behov. Der er pt. 18 ansatte hvoraf de 5 er funktionærer. Virksomheden har mange samarbejdspartnere på flere niveauer.

Der er en uformel omgangstone i virksomheden.

Stillingen:

Du vil komme til at arbejde, i en spændende virksomhed med kontor beliggende nær Roskilde. Du vil referere direkte til virksomhedens ejere som er med i den daglige drift. Dit primære område er økonomi- og regnskab, men du vil også skulle opbygge og strukturere området i samarbejde med ejerene. Her tænkes på såvel opbygning af en ny struktur men også at du kan overskue at sætte det ind i en IT platform. Det vil være en fordel at du har erfaring fra en mindre ejerledet virksomhed. Det er væsentligt at du er en hands-on teamplayer, der har lyst og mod på at indgå i den daglige administration, tage telefonen når den ringer etc. Ergo, du vil og kan drive samt udvikle økonomi og administration på sigt. Der lægges vægt på at du har erfaring er fra en håndværks- og produktionsvirksomhed.

Dine primære opgaver vil være:

  • Bogføring
  • Afstemning
  • Kreditor og debitor bogholderi
  • Momsafregning
  • Finansbogholderi
  • Fakturering
  • Lønbogholderi, timeløn som gager
  • Gøre regnskab klar til revisor
  • På sigt have kontakt til bank og revisor
  • Div. ad hoc opgaver

Kvalifikationer:

  • Du har flere års erfaring indenfor regnskab- og økonomi
  • Du er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer, herunder IT
  • Du har en teoretisk baggrund i regnskabsvæsen
  • Du er initiativrig, selvkørende og mødestabil
  • Du er positiv, glad og ambitiøs på såvel egne som virksomhedens vegne
  • Du har fokus på deadlines
  • Du kan fremvise gode referencer fra dine tidligere jobs
  • Du har lyst til en forsat udvikling
  • Du er velformulerende på dansk i såvel tale som skrift

 Som person er du kendetegnet ved:

  • Din evne til at arbejde både selvstændigt og i tæt samarbejde med andre

  • Du er dynamisk og har en god forretningsforståelse

  • Du har en stor ansvarsfølelse og tager selv initiativ til at gøre hvad der er nødvendigt, for at opnå gode resultater

  • Du har et solidt overblik og evnen til at holde hovedet koldt, også når det går stærkt

  • Du har et godt og smittende humør

  • Du er robust og vedholdende

Det er tale om en spændende og selvstændig stilling hvor du får ansvar for at der leveres den aftalte kvalitet til den rette tid.  Det er væsentligt at du ser udfordringer frem for begrænsninger. Du får det overordnede ansvar for at skabe et velfungerende økonomiområde.

Du tilbydes:

En fast stilling, hvor du får mulighed for at udfolde dig fagligt og personligt. Gode kolleger, hvor i arbejder sammen og alligevel meget selvstændigt.

En løn der afspejler dine kvalifikationer. Du skal have bil samt kørekort, da virksomheden ikke ligger nær offentlig transport.

Ansøgningerne håndteres afPEEQog du bedes venligst sende din begrundede ansøgning og CV i Word format til Partner Bettina Lund-Strøier, mail adresse bettina@peeq.dk. Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe på72 20 70 24 Din e-mail skal være mærket "Økonomi".

Da stillingen ønskes besat så hurtig  muligt, holdes der samtaler løbende.