For en af branchens førende FMCG handelsvirksomheder, søger vi nu en dygtig og rutineret kundeservicemedarbejder. Virksomheden er beliggende i Hvidovre.
Du vil blive en del af et velfungerende kundeserviceteam på 3 personer incl. dig.
Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din sans for detaljen sikrer at alle leverancer stemmer med de korrekte produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering. Du er engageret og kommer gerne med nye input.
Primære opgaver og ansvar:
Om dig:
Du har min. 3 års erfaring med kundeservice fra lignende stilling, gerne indenfor FMCG.
Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag.
Du taler og skriver dansk og gerne engelsk.
Du har erfaring med AX C5 e.l. system.
Du er detaljeorienteret, effektiv og god til at have mange bolde i luften.
Du er udadvendt, positiv, har en god telefonstemme, og brænder for at yde sublim kundeservice.
Om virksomheden:
Der er tale om en virksomhed med højt til loftet, en god og positiv stemning, hvorfor du også skal have let til smil og et godt glimt i øjet.
Søg jobbet:
Ansøgningerne håndteres af Peeq og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i Word format til nedenstående mail adresse.
Din e-mail skal være mærket "Kundeservice-Hvidovre".
Vi gør opmærksom på at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb.
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Partner Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk