Kort om Helm Skandinavien A/S:
Er en del af en stor tysk børsnoteret International koncern. Helm Skandinavien A/S har hovedkontor i København S samt en afdeling i Hornslet ved Aarhus.
Den aktuelle stilling er til afdelingen iKøbenhavn, tæt på Metroen.
Du kan læse mere om Helm Skandinavien A/S på www.helmas.dk og www.helmag.com
Stillingen nøglepunkter:
Registrering og bogføring af kreditorfakturaer
Afstemning af kreditor kontoudtog
Betaling af kreditorer
Registrering og bogføring af kasse, rejsebilag, indbetalinger etc.
Udsendelse af debitor kontoudtog
Assistere ved afstemninger
Indkøb af kontorartikler
Åbne og omdele post
Arkivering og kopiering af bilag
Ad hoc opgaver
Kvalifikationer, faglige og personlige:
Du taler og skriver flydende dansk og behersker engelsk på brugerniveau
Du har erfaring med Microsoft Dynamics NAV eller tilsvarende
Du er generelt en habil MS Office bruger, herunder Excel
Helm Skandinavien A/S tilbyder:
En central og selvstændig stilling hvor du udgør et væsentligt fundament inden for bogholderiet, men i høj grad også en stilling hvor der er afvekslende opgaver i en travl hverdag.
Du har egne ansvarsområder, i en afdeling der arbejder teambaseret med en fri, men professionel omgangstone. Alle leverer, så målene nås - med kvalitet og til tiden.
Du refererer direkte til regnskabschefen, som du får et tæt dagligt samarbejde med
Lønpakken består af fast løn, pension. Der er kantine ordning
Der er tale om en fuldtidsstilling
Sådan søges stillingen:
Ansættelsesprocessen sker i samarbejde med PEEQ, hvorfor du bedes sende din motiverende ansøgning samt CV på nedenstående e-mail. Din e-mail bedes mærket '' Regnskabsassistent''
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at tage kontakt.
Da stillingen ønskes besat så hurtigt som muligt, gør vi opmærksom på at der afholdes samtaler løbende, såvel hos PEEQ som hos Helm Skandinavien A/S, hvorfor stillingen kan blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
Partner Helle Dybdahl-Eriksen kan kontaktes på:
E-mail: helle@peeq.dk
Mobil: +45 22305290