Lønassistent - København - STILLINGEN ER BESAT


Lønassistent søges for kunde i København

 

Kort om vores kunde:

Virksomheden leverer en bred vifte af serviceydelser til sundhedssektoren.

Med hovedkontor midt i København serviceres kunder i såvel Danmark, Sverige og Norge.

 

Til økonomiafdelingen søger vi en kompetent lønassistent som også har kendskab til HR Administration, her tænkes overenskomster, kontrakter etc..

Der er fortrinsvis tale om faste lønninger til ca. 30 til 35 ansatte, hvoraf de fleste er ansat på hovedkontoret i København og de øvrige er ansat i Sverige og Norge.

 

Stillingen nøglepunkter:

  • Lønkørsel for månedslønnede medarbejdere

  • Lønindberetninger til myndighederne

  • Afstemning af lønninger, e-Indkomst og Feriepengeinfo

  • Betaling løn, skatter og afgifter

  • Periodiseringer

  • Udarbejdelse af ansættelseskontrakter

  • Administration af pensionsordninger

  • Indberetning og refusionsanmodning ved sygdom og barsel

  • Bistå ved lønudbetalinger til vikarer

  • Diverse ad hoc opgaver

 

Kvalifikationer, faglige og personlige:

  • Du har en relevant teoretisk uddannelse inden for regnskab
  • Du har minimum 3 års erfaring med håndtering af gager og lønninger
  • Du er initiativrig, selvkørende og mødestabil
  • Du er hands-on og meget ansvarsbevidst
  • Du er venlig, direkte og imødekommende
  • Du er udadvendt og robust
  • Du bidrager gerne til et godt arbejdsklima
  • Du kan fremvise gode referencer fra dine tidligere stillinger
  • Du er et talent der vil en forsat udvikling
  • Du taler og skriver flydende dansk og behersker engelsk

  • Du har erfaring med Navision og Lessor løn

  • Du er generelt en habil MS Office bruger, herunder Excel

 

Virksomheden tilbyder:

En central og selvstændig stilling hvor du udgør et væsentligt fundament i økonomiafdelingen, men i høj grad også en stilling hvor der vil være vekslende opgaver i en travl hverdag.

 

I forbindelse med implementering af nye økonomisystemer i løbet af 2016, vil og kan der forekomme ændrede arbejdsgange, som du selv kan være med til at sætte præg på.

 

Du har egne ansvarsområder, i en afdeling der arbejder teambaseret med en fri, men professionel omgangstone. Alle leverer, så målene nås - med kvalitet og til tiden.

 

  • Du refererer direkte til Chief Financial Officer, som du får et tæt samarbejde med

  • Lønpakken består af fast løn, pension. Der er kantineordning

  • Der er tale om en fuldtidsstilling

 

Sådan søges stillingen:

Ansættelsesprocessen sker i samarbejde med PEEQ, hvorfor du bedes sende din motiverende ansøgning samt CV på nedenstående e-mail.  Din e-mail bedes mærket '' Lønassistent''

 

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at tage kontakt.

 

Da stillingen ønskes besat så hurtigt som muligt, gør vi opmærksom på at der afholdes samtaler løbende, såvel hos PEEQ som hos vores kunde. Dette kan betyde at stillingen besættes inden ansøgningsfristens udløb.

 

Partner Helle Dybdahl-Eriksen kan kontaktes på:

E-mail: helle@peeq.dk

Mobil: +45 22305290