Kundeservicemedarbejder
For spændende virksomhed i Nordsjælland søger vi nu en dygtig og rutineret kundeservicemedarbejder.
Du vil blive en del af et velfungerende kundeserviceteam på 3 personer.
Højt serviceniveau
Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede
og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle
ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din
sans for detaljen sikrer at alle leverancer stemmer med de korrekte
produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering.
Dine opgaver inkluderer derfor:
• Ordremodtagelse pr. telefon og mail
• Tilbudsgivning
• Fakturering
• Mersalg
• Diverse ad-hoc opgaver
Erfaring med kundeservice
Du har min. 3 års erfaring med kundeservice fra lignende stilling,
gerne fra byggebranchen.
Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger
i en travl hverdag.
Du taler og skriver både dansk og engelsk
Du er detaljeorienteret, effektiv og god til at have mange bolde i
luften
Du er udadvendt, positiv, har en god telefonstemme og et højt
serviceniveau
Der er tale om en velfungerende produktionsvirksomhed indenfor
byggebranchen, der har været på markedet i mange år.
Ansøgningerne håndteres af PEEQ og du bedes derfor venligst sende
din begrundede ansøgning og CV med foto i Word format til
nedenstående mail adresse.
Din e-mail skal være mærket "Kundeservice-Nordsjælland".
Vi gør opmærksom på at der holdes samtaler løbende, hvorfor
stillingen kan være besat inden annoncens udløb.
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte
Partner Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail
til helle@peeq.dk