For spændende virksomhed i Brøndby søger vi en dygtig og rutineret kundeservicemedarbejder til et vikariat på ca. 3 måneder.
Du vil blive en del af et velfungerende kundeserviceteam på 5 personer.
Højt serviceniveau
Som kundeservicemedarbejder er det din første prioritet at vejlede
og supportere kunder via telefon og e-mail, samt sikre at alle
ordrer behandles på den mest effektive måde. Dit overblik og din
sans for detaljen sikrer at alle leverancer stemmer med de korrekte
produkter, kvantiteter, priser, sted og dato for levering. Dine
opgaver inkluderer derfor:
Erfaring med kundeservice
Du har min. 3 års erfaring med kundeservice fra lignende stillingen.
Du har en god telefonstemme og formår at smile via telefonen.
Du har en god forretningsforståelse og forstår at finde løsninger i en travl hverdag.
Du taler og skriver både dansk og engelsk
Du er detaljeorienteret, effektiv og god til at have mange bolde i luften
Du er udadvendt, positiv, har en god telefonstemme og et højt servicegen.
Du har stor erfaring med Navision og gerne 2009 versionen.
Ansøgningerne håndteres afPEEQog du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i Word format til nedenstående mail adresse.
Din e-mail skal være mærket "Kundeservice-Brøndby".
Da stillingen er til besættelse asap, gør vi opmærksom på at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb.
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontaktePartner Bettina Lund-Strøierpå
tlf. 72 20 70 24 eller via mail til bettina@peeq.dk