Kort om virksomheden:
Børsnoteret International koncern. Arbejdspladsen ligger i Storkøbenhavn, vest. Der er pt. ca. 240 ansatte fordelt over hele DK. Virksomheden yder service på såvel B2C som B2B niveau. Kunden er i fokus, uanset om det er interne eller eksterne kunder.
Virksomheden er i dag en af de største aktører i verden indenfor deres felt.
Vækst og udvikling er et fast punkt på agendaen, hvorfor du er omstillingsparat.
Stillingens nøglepunkter:
Vedligeholdelse af anlægskartotek
Oprette kreditorer
Lave betalinger
Scanning af fakturaer
Månedlige afstemninger
Moms
Lønbehandling
Håndtering af udlæg
Udarbejdelse af div. rapporter
Alm. forefaldende opgaver
Kvalifikationer, faglige og personlige:
Du taler og skriver flydende dansk og behersker engelsk på brugerniveau
Gerne erfaring med løn - timesagsstyrring (Bluegarden)
Gerne kendskab til Axapta og naturligvis Excel
Virksomheden tilbyder dig:
Du tilbydes en stilling hvor du indgår i en økonomiafdeling, og er dermed med til at skabe et væsentligt fundament for såvel beslutnings grundlaget samt virksomhedens udvikling, men i høj grad også en stilling hvor du er Hands-On. Du varetager dine egne ansvarsområder, i en afdeling der arbejder teambaseret. Alle levere så målene nås - og til tiden.
Du vil referere direkte til teamlederen som du får et tæt dagligt samarbejde med.
Lønpakke der består af en god fast løn, pension, sundhedsforsikring samt bonus.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge ex. frokostpause.
Søg stillingen:
Ansættelsesprocessen sker i samarbejde med PEEQ, hvorfor du bedes sende din motiverende ansøgning samt CV på nedenstående e-mail. Din e-mail bedes mærket '' Kreditor''
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at tage kontakt.
Da stillingen ønskes besat så hurtigt som muligt, gør vi opmærksom på at der afholdes samtaler løbende, såvel hos PEEQ som hos vores kunde. Stillingen kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
Partner Helle Dybdahl-Eriksen kan kontaktes på:
E-mail: helle@peeq.dk
Mobil: +45 72 20 70 24