For vores kunde i Roskilde, en spændende handelsvirksomhed i rivende vækst, søger PEEQ nu en dygtig indkøbs- og logistikassistent med en ildsjæl i maven.
Virksomheden:
Virksomheden er en selvstændig dansk virksomhed, dansk/tysk-ejet med mange års erfaring og omfattende ekspertise på markedet inden for salg og distribution af kemikalier, laboratorieforbrugsvarer samt apparatur og tilbyder sine kunder skræddersyede løsninger mht. indkøb af deres laboratorieprodukter.
Stillingen:
Stillingen er nyoprettet og kræver at du har din erfaring og kompetencer med i rygsækken fra tidligere jobs. Med kerneværdier som samarbejde, engagement og innovation vil du få en spændende og krævende rolle i et travlt og givende miljø. I det daglige vil du have en direkte reference virksomhedens direktør/salgschef, men det vil overordnet være dig som står for indkøb, kommunikationen og samarbejdet med leverandører. Stillingen kræver derfor et stort overblik, stærke koordinerings- og skarpe kommunikative evner som tilsammen gør dig til en central holdspiller.
Dine primære opgaver:
Din profil:
Du har min. 3 års indkøbs/logistikerfaring fra laboratoriebranchen el. tilsv. kombineret med en relevant uddannelse.
Du har stor forståelse for alle arbejdsgange i en moderne handelsvirksomhed.
Du er forandringsparat og ikke bange for at give en kollega en hjælpende hånd.
Du er selvstændig, resultatorienteret, vedholdende og ser en stadig udfordring i at nå dine mål.
Du arbejder struktureret og systematisk, kan prioritere i en travl hverdag og har overblik over din indsats og dine opgaver.
Du er som person motiverende og positiv, og du lægger vægt på tæt samarbejde med kolleger i et uformelt arbejdsmiljø
Du er detaljeorienteret og sætter en ære i dine opgaver bliver løst med kvalitet for øje
Du er initiativrig og har let ved at tilegne dig ny viden, og du går gerne "the extra mile"
Du besidder et godt købmandsskab og er forhandlingsvant.
Du er rutineret IT-bruger og behersker Excel på højt niveau
Sprog:
Du taler og skriver flydende dansk, engelsk og tysk. Derudover er det en stor fordel hvis du kan begå dig spansk.
Virksomheden tilbyder en fast fuldtidsstilling i et enestående arbejdsmiljø med en åben og positiv atmosfære. Gode ansættelsesvilkår og høj fokus medarbejderudvikling og trivsel.
Ansøgningerne håndteres af PEEQ, og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning og CV med foto i til nedenstående e-mail, mærket "Indkøbs- og logistikassistent".
Vi gør opmærksom på, at der holdes samtaler løbende, hvorfor stillingen kan være besat inden annoncens udløb.
Ansøgning og evt. spørgsmål vedr. stillingen, stiles til Partner Helle Dybdahl-Eriksen, på tlf. 22 30 52 90 -
e-mail helle@peeq.dk