Dygtig og rutineret Afdelingssekretær
For vor kunde, Allianz Global Corporate & Specialty (AGCS) i Købehavn, søger vi en dygtig og erfaren afdelingssekretær med et stort servicegen samt overblik. Som afdelingssekretær i AGCS bliver du en vigtig del af virksomheden med egne ansvarsområder og store muligheder for personlig og faglig udvikling.
Stillingen:
Rejse- og mødeplanlægning.
Kalenderstyring, korrespondance, oversættelse og rapportering til hovedsædet i München.
Sørge for det praktiske vedr. afholdelse af møder.
Ansvarlig for bestilling af hotel, flybilletter, visum, billeje etc.
Ansvar for indkøb af kontorartikler, rengøringskontrakter og kontormøbler.
Udarbejdelse og kvalitetssikring af div. materiale.
Ansvarlig for det praktiske og administrative i forbindelse div. arrangementer.
Ad hoc opgaver for direktion og kolleger.
Vi søger en ildsjæl, som har lyst, vilje og evne til at yde god service til virksomhedens kunder og medarbejdere.
Kvalifikationer:
Du har min. 5 års erfaring fra en lignende stilling, meget gerne på koncernniveau.
Du har en høj grad af detaljeorientering kombineret med et stort overblik.
Du er præsentabel og udadvendt og du forstår at yde god gammeldags service.
Du er robust, tillidsvækkende, imødekommende, ærlig og positiv.
Du er imødekommende og du krydser gerne faggrænser når nødvendigheden opstår.
Du er effektiv og du har et stort servicegen og en god situationsfornemmelse.
Du er initiativrig, fleksibel, selvkørende og motiverende.
Du trives i en travl hverdag og er vant til at håndtere mange bolde i luften.
Du kan fremvise gode referencer fra dine tidligere jobs.
Det er et krav at du taler og skriver fejlfrit dansk og engelsk.
Om virksomheden:
Allianz Global Corporate & Specialty Nordic Region (AGCS) startede i København for knap 7 år siden og har oplevet en høj vækst. Du bliver en del af et spændende, internationalt miljø og får en stor berøringsflade, herunder kommunikation med kunder, kolleger og samarbejdspartnere fra hele verden. Der er tale om et velkonsolideret selskab med en lang tradition i branchen og med stor faglig ballast og troværdighed.
Du kan læse mere om Allianz Global Corporate & Specialty på www.agcs.allianz.com
Virksomheden tilbyder dig:
En spændende og udviklende stilling i en markedsledende virksomhed, der opererer i et udfordrende, foranderligt og internationalt miljø.
God løn efter kvalifikationer, pensionsordning og bonus.
Sådan søger du:
Ansøgningerne håndteres afPEEQ,og du bedes derfor venligst sende din begrundede ansøgning samt CV med foto i Word format tilHelle Dybdahl-Eriksenpå nedenstående mail adresse. Din e-mail skal være mærket"Afdelingssekretær".
Vi gør opmærksom på at der holdes samtaler løbende, da stillingen er til besættelse hurtigst muligt dog venter vi gerne på den rette.
Har du spørgsmål vedr. stillingen, er du velkommen til at kontakte Rekrutteringsspecialist og Partner Helle Dybdahl-Eriksen på tlf. 22 30 52 90 eller via mail til helle@peeq.dk